nedjelja, 29. ožujka 2020.

Moja priča- od gastritisa do uspjeha

Ništa nije slučajno


Početak moje priče vezan je za proljeće,  probavni problemi s bolovima, nadutost i žgaravica.. Iz dana u dan sam prolazila isto, puno obaveza u obiteljskom obrtu, stresovi, nedostatak slobodnog vremena i loša probava. Rođena Slavonka što znači da volim  slano, ljuto i kiselo, domaće specijalitete, kulen, šunku, kobasicu, ali to sam mogla samo gledati supruga dok je uživao za oboje.  Dan sam započinjala sa hrpom lijekova i kuhanom palentom bez ičega , sve mi je smetalo, i pecivo i mlijeko, kavu sam morala izbjegavati zbog žgaravice. Za ručak  malo kuhanog povrća, mrkva, tikvice... večera, opet problem... Smetalo mi je voće, čak i banana. Mogla bih o problemima gastritisa napisati roman ali sam željela da to prestane, da mogu ponovo normalno jesti i vratiti energiju koja mi je nedostajala.  Klasični lijekovi mi nisu pomagali, čak sam dobila i toksičnost jetre od količine tableta... Prestala sam ih uzimati i pomoć potražila na internetu...

Tračak nade sam vidjela u jednom videu na koji sam slučajno naišla na YouTube-u. Jedan gospodin je pričao o sebi i "mojim problemima", dobro ste čuli, ja sam u njegovoj priči vidjela svoje probleme.

Željela sam povjerovati da su upravo ti proizvodi rješenje mojih probavnih smetnji i nisam pogriješila. Aloe Vera Gel u žutim kanticama od  1 litre i Forever Active Pro -B su bili prvi proizvodi sa kojima sam se susrela i koji su promijenili moj život.

Poslije dva mjeseca terapije sa potpuno prirodnim preparatima bez i jedne tablete / klasične medicine/  moj želudac je počeo raditi normalno, nestali su bolovi i nadutost, imala sam puno više energije i sve je izgledalo kao dobar završetak jedne priče sa sretnim krajem.

Ali ne, to je tek početak jednog novog poglavlja u mom životu, u životu moje obitelji, supruga..

Proučavajući o proizvodima Forever Living na internetu i o  nevjerojatnom učinku na ljudski organizam poželjela sam svoje skromno iskustvo ponuditi svima koji imaju sličnih zdravstvenih problema. Suprug i ja smo poželjeli postati dio velike obitelji Forevera  i  odlučili potražiti osobu koja bi nam svojim znanjem i iskustvom u tome pomogla.  Izgleda da smo zaista imali sreću u izboru mentora. Stjepan i Snježana Beloša, prijatelji, mentori sa velikim iskustvom i znanjem, uvijek spremni pomoći...


Naše dvogodišnje iskustvo u radu kao suradnici Forevera je u usponu, napredovanje u svim segmentima od odličnog zdravlja što je neprocjenjivo, novih znanja i vještina pa do solidnih zarada.

Sada kada smo i sami mentori svojim suradnicima vidimo da "prečice do uspjeha ne postoje, ali postoje pravila koja uspješni poštuju".

Budite dio ekipe, živite život sa stilom



Nema komentara:

Objavi komentar