četvrtak, 24. siječnja 2019.

Kako pobijediti gastritis zauvjek?

Kako pobijediti gastritis zauvijek?


Ovo je moja priča kako pobijediti gastritis zauvijek.

Moj radni dan počinje u 8 sati ujutro naravno sa šalicom nes kave s mlijekom i dvije žličice šećera. Doručak obavezan, pecivo… pa ponovo kava, ponekad i tri četiri dnevno. Naravno radni dan završava kada završi… ručak i večera su ponekad zajedno. Neredovna ishrana, stresovi na poslu, puno kave, i tako sam dobila gastritis.

Što je to gastritis, koji su simptomi?


Prvi simptomi, stalna nadutost, uglavnom poslije obroka, pa žgaravica i podrigivanje, i stalni vjetrovi, vrlo neugodno. Osjećaj nelagode i ponekad tupa bol u predjelu gornjeg dijela trbuha. Naravno simptomi su se javljali poslije konzumiranja kave, mlijeka, pekarskih proizvoda, sira, krastavaca. Sve više mi je namirnica smetalo, pa i voće, banane, narandža, limun… Suhomesnato sam morala prestati konzumirati, a i svježe povrće koje inače jako volim sam morala zaboraviti, kao što je paprika, rajčice, luk.. kolače, čokoladu i druge poslastice sam izbacila iz jelovnika.

Jednostavno sam se našla u situaciji da mi je mučno do povraćanja ako ne jedem i da imam još veće problema poslije jela.

Vjerujem da će svi oni koji su imali ili imaju slične probleme znati o čemu govorim.

(više na našoj web stranici niksic.biz)





Nema komentara:

Objavi komentar