četvrtak, 7. veljače 2019.

Vaš sajt je rudnik zlata

Vaš sajt je vaše bogatstvo,

MARKETINGBLOGINTERNET MARKETING
Danas u eri interneta i sve veće pismenosti korisnika,  WEB sajt je osnovna potreba svakog poduzetnika. Prozor u svijet poslovanja i marketinški materijal za upoznavanje potencijalnih kupaca s vama osobno kao i s  vašim radom.



Čime god da se danas bavite – web sajt vam je sigurno potreban.

Zašto?

Puno ljudi je non-stop na netu, čitaju razne sajtove s vijestima, prate društvene događaje, traže nešto što bi željeli  kupiti ili samo surfaju po društvenim mrežama. Danas kada želimo bilo što  kreativno uraditi u vlastitom domu, poželjno je prosurfati na netu i pogledati kako su to već drugi uradili, dobiti novu ideju ili utvrditi gradivo.

Svi mi smo  navikli koristiti  internet u svakodnevnom životu, što je zapravo sjajna vijest za svakog od nas kao i za brend koji želi nešto  prodati online.

Internet je rudnik zlata


Iako Vam se možda ne čini tako na prvu – internet oblikuje naša mišljenja o brojnim stvarima i utiče na to što će nam se svidjeti, a što ne i što bismo željeli kupiti.

Prema istraživanju iz 2017. godine, do 68% prodaja obavljenih u trgovinama širom svijeta došlo je pod direktnim utjecajem prethodnog informiranja na internetu. To praktično znači da je više od 2,5  biliona dolara (dvije i pol tisuće milijardi) potrošeno na sadržaj koji ljudi čitaju online. Za ne povjerovati, zar ne?

Ali ni to nije sve. Znate što je ovdje najbolja stvar od svega? – To što će do 2020. godine internet saobraćaj biti još gušći nego do sada. Mnogo više korisnika, daleko više sadržaja . Samim tim, i utjecaj koji će sve to zajedno imati na potražnju i sklapanje novih prodaja.

To svi moramo što prije razumjeti i prihvatiti kao činjenicu.

Zbog čega je bitno imati sjajan sajt?


U svijetu u kojem se svima pruža prilika  pronaći targetirano tržište za lokalno ili globalno plasiranje svojih proizvoda ili usluga, otvara se velika mogućnost i potrebno je dati sve od sebe i tu mogućnost pokušati iskoristiti.

Današnji kupci, svih starosnih dobi, koriste internet kako bi pronašli relevantne informacije o svemu mogućem što postoji. Internet je nama, digitalnim poduzetnicima, dao mogućnost da se predstavimo potencijalnim kupcima u istom trenutku kada oni traže ono što mi nudimo.

Zar to nije sjajno?


Mada, iako sve to zvuči super, postoje različiti faktori koji stoje na putu konvertiranja potencijalnih klijenata u Vaše kupce. Prije svega, tu je direktna konkurencija. Ako malo bolje pogledate, shvati ćete da postoji na tisuće  brendova širom sveta koji, na isti način, nude iste usluge kao i Vi – i samim tim se bore i za iste kupce. Neki pružaju bolju uslugu od Vas, neki lošiju, ali kako god da okrenemo, svi oni stoje na Vašem putu ka novim prodajama. Zbog toga je potrebno  uraditi sve što je u Vašoj moći i pokušati se  izdvojiti iz gomile i  biti  što više posebni.

To možete postići tako što ćete napraviti, a zatim i optimizirati svoj sajt najbolje što znate, ili još bolje po uputama profesionalaca koji to već rade.

Ako napravite profesionalan, SEO-friendly sajt koji lijepo izgleda, veće su šanse da se istaknete u moru Vaših konkurenata.

Postoji bukvalno tisuću razloga zašto svaki biznis treba  imati svoj sajt. Kredibilitet, dostupnost, dodatna biznis vrijednost, marketing i, direktna komunikacija s korisnicima. Mogućnost da se potencijalni budući klijenti dodatno informiraju o vašem brendu, proizvodima ili uslugama… – ovo su samo neke od glavnih prednosti posjedovanja profesionalnog sajta. A spisak se svakako ne završava samo na tome.

Naravno, kreiranje dobrog sajta je samo prvi korak na Vašem putu ka uspjehu, od nečega morate početi, zar ne? Sretno nam bilo.

Nema komentara:

Objavi komentar