subota, 11. kolovoza 2018.

Mala kućna apoteka u jednoj boci

Mala kućna apoteka u jednoj boci 

Mala kućna apoteka


Jučer sam poslije podne prošetala malo u prirodi i našla par grmova divlje kupine, crni, slasni plodovi jednostavno su bili neodoljivi. Počela sam brati i častiti se, ali uvijek mora biti, ono ali... Gole ruke i noge, pa vrućina je, nisam bila spremna za najezdu komaraca. U početku ih je bilo par komada, mahala sam i branila se ali ih je bivalo sve više... Našla sam se između dvije vatre, slatkih kupina i podivljalih komaraca. 


Odustala sam i požurila kući. Što da vam kažem, bili su to plikovi i crvenilo na rukama i nogama i nisam se mogla prestati češati..Znala sam da me doma čeka moja prirodna
mala kućna apoteka u boci,  moj Aloa First.  Odmah sam se namazala i osjetila olakšanje. Ponovila sam prskanje po izgriženim mjestima i kroz par minuta nestao je svrabež a ubrzo i crvenilo i plikovi.


Ovaj neizostavni preparat  za prvu pomoć, osim Aloe vere, ima i pčelinji propolis  i jedanaest ekskluzivnih biljnih ekstrakata koji pomažu u smirivanju kod  uboda insekata, manjih opeklina, opeklina od sunca, manjih porezotina i ogrebotina. Osim toga pomaže kod začepljenog  nosa, upale grla i upale uha, za smirivanje iritacije poslije depilacije i brijanja.



Raspršivanje s pomoću spreja uravnotežene pH vrijednosti nježan je način nanošenja bez potrebe trljanja ili diranja osjetljive kože.




Nema komentara:

Objavi komentar