subota, 26. siječnja 2019.

Draga budućnosti, sada sam spreman

Pazite samo na vrijeme.

MARKETINGBLOGMOTIVACIJA
Podsvijest je nalik na banku. Sve što u nju položite, odnosno utisnete, ona će uvećati i umnožiti. Kolike će kamate biti, zavisi od vas. Pazite samo na vrijeme koje prolazi jer može se desi da izgubite ključeve za ulazak u sef. Prije ili kasnije ćete doći do točke u kojoj ćete željeti uraditi nešto s tim s čime raspolažeteVrijeme je ipak samo prolazna kategorija, i akcija je prijeko potrebna.



Ako krenete s tim “novcem” koji vam je na raspolaganju, pazite s kime vodite razgovore. Mnogi iz vašeg okruženja će vas obeshrabrivati, reći će vami da je vaš plan neprovediv i da to što vi hoćete niste u mogućnosti ostvariti. . Međutim to nije radi nepovjerenja u vas, već oni nemaju povjerenje u sebe. I još jedan veliki razlog njihovog razmišljanja u tom pravcu je strah da će te uspjeti a oni će ostati na istom mjestu. Zato je bolje da vaše planove zadržite za sebe, neka govore vaša djela.

Usvojite moto, djela a ne samo riječi.


Možda si čovjek s velikom idejom i razmišljaš o njoj veoma dugo. Mogući razlog ne djelovanja jeste nedostatak samopouzdanja. Međutim svima nama dođe trenutak kada treba presjeći i reći dosta. Sada krećem i ne može me ništa zaustaviti. Cilj postavi sam i to po mogućnosti što veći, jer ako, ostvariš samo dio tog cilja, tada ćeš još uvijek imati nešto što bi trebalo napraviti.

Reci glasno: “Draga prošlosti hvala na svim preprekama i greškama koje sam pravio – ja idem dalje novim putem i ka velikom cilju.

Nema komentara:

Objavi komentar