utorak, 21. siječnja 2020.

Što Je Poduzetništvo – Gdje Smo Mi U Tome?



Jedna od jednostavnih definicija:
Poduzetništvo je vrlo precizan skup aktivnosti, koje "MI" odrađujemo fokusirajući se na unaprijed određene ciljeve stvaranjem povoljnih uvjeta, neophodnih za ostvarenje željenog rezultata.

Svima nama padne na pamet u nekim trenutcima inspiracije, gledanja ili čitanja o nekima koji su uspjeli, da i mi to možemo. Svatko od nas je sasvim sigurno, barem jednom ako ne i više puta, razmišljao o tome kako bi bilo lijepo raditi za sebe, odnosno ono što svi želimo – biti sam svoj gazda.

Imati svoju tvrtku ili obrt i ne ovisiti o drugim ljudima. Pa čak i ako smo izuzetno zadovoljni svojim zanimanjem i zaposlenjem, često se uhvatimo da smo u ovakvom razmišljanju. Naravno, to se uvijek događa kada stvari ne idu u onom pravcu u kojem bi mi to željeli. Nešto nas je na to potaklo, zar ne?



Odakle i kako krenuti?
I naravno, počnemo se pitati: Odakle krenuti? Kako krenuti? Što točno raditi. Pojavi se puno pitanja a odgovora konkretnih baš i nema. Shvatimo da to i nije tako jednostavno. To je jedan od osnovnih razloga zašto se vrlo mali broj ljudi otisne u poduzetničke vode. Jer kada počnemo da tražimo rješenja, nailazimo na prepreke koje nam se ukazuju na putu i njih je sve više. Nismo niti svjesni kako ih rješavati i normalno je da se pojavljuju pitanja “možemo li mi to, znamo li mi to, što mi to treba, i ...

Idemo..

Međutim, želimo li ostvariti svoje ciljeve i snove, morat ćemo i riskirati. Sjetite se one narodne: „Tko ne riskira, ne profitira.” Kada biramo, odnosno donosimo odluke, riskiramo da izgubimo, ali isto tako riskiramo i da pobijedimo. U kojoj god situaciji da se nađemo mi imamo samo dva izbora. Možete biti hrabri, riskirati i učiniti nešto da utječete na nju, da je promijenite i poboljšate, ili možete ne napraviti ništa.

Izbor je samo na nama.Više na našem Web sajtu: niksic.biz

Nema komentara:

Objavi komentar